۱۳۹۸ اسفند ۱, پنجشنبه

شعر عاشقانه برای تبریک سال نو

اس ام اس عاشقانه عید نوروز
گل ها جواب زمین‌ اند به سلام آفتاب؛
نه زمستانی باش که بلرزانی؛
نه تابستانی باش که بسوزانی؛
بهاری باش تا برویانی…
«نوروز مبارک»
پیام تبریک سال نو
یک سلام قشنگ تقدیم به کسی که نامش در بهار من،
یادش در اندیشه من،
محبتش درقلب من،
و دیدارش آرزوی من است…
«عیدت مبارک»

پیامک های عاشقانه تبریک عید
با پایان سال شروع به خانه تکانی کردم!
به خانه دل که رسیدم،
محبتت را برداشتم؛
نه غباری داشت و نه کهنه شده بود…
مهرت جاودانه باد!
«پیشاپیش عیدت مبارک»

تبریک برای عید نوروز
از نوروز می آموزیم که،
هیچ وقت کسی را نا امید نکنیم!
شاید امید تنها دارایی اش باشد…
«نوروزتان مبارک باد»

بهترین اشعار تبریک سال نو
ماه من چهره برافروز که آمد شب عید
عید بر چهره چون ماه تو می باید دید
نوبت سال کهن با غم دیرینه گذشت
سال نو با طرب و غلغله شوف دمید
«عید نوروزتان مبارک باد»

شعر عاشقانه برای تبریک سال نو
ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی
از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی
«نوروز مبارک»

شعر برای تبریک سال نو
بیامد شاهد شیرین نوروز
بنازم سفره ای هفت سین نوروز
زچشم ابر نیسا نی در این فصل
بریزد اشک مشک آگین نوروز
«عیدتان مبارک»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر