۱۳۹۸ بهمن ۱۹, شنبه

متن خاص برای تبریک سالگرد ازدواج

دوست داشتن تو،
همه چیزیه که می خوام انجام بدم!
خوشبختانه بقیه زندگیم رو برای انجام این کار وقت دارم...
«سالگرد ازدواجمون مبارک!» 



بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست؛
و قشنگ ترین روزم روز پیوند با تو...
«سالگرد ازدواجمون مبارک همسر خوبم»

من در برابر به همه مشکلات زندگی نابینا شده ام!
چون تو چشمانم را به زیبایی های زندگی باز کرده ای...
«سالگرد ازدواجمون مبارک»

از اون روزی که با هم ازدواج کردیم،
زمان برای من متوقف شده؛
و من در بین آغوش ها، لبخندها و عشقی جاودان گیر کردم!
«سالگرد ازدواجمون مبارک» 

نمی دانم چقدر عمر خواهم کرد؟!
اما می دانم هر ثانیه،
ارزش یک عمر را دارد؛
اگر با تو به سر شود...
«سالگرد عقدمان مبارک»


اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من
دل من داند و من دانم و دل داند و من
خاک من گل شود و گل شکفد از گل من
تا ابد مهر تو بیرون نرود از دل من
«سالروز ازدواج مون مبارک عشقم»

اگرچه جشن سالگردمان تنها 24 ساعت طول خواهد کشید،
اما جشن زندگی ما در کنار هم،
به اندازه یک عمر و فراتر از آن خواهد بود...
«سالگرد ازدواجمون مبارک عزیزم»


درست همانند پرنده ای که بدون بال نمی تواند پرواز کند،
من نیز نمی توانم زندگی بدون تو را تصور کنم...
«سالگرد ازدواجمون مبارک مهربانم!»

همسر عزیزم!
چیزهای زیادی است که به خاطرش قدردان تو هستم!
لبخندهای شیرین صبحگاهی ات...
درک بالا و قلب پر از احساست...
حمایتی که در شرایط حساس زندگی از من دریغ نکردی...
و عشق بی پایانی که به زندگی ام بخشیدی...
"دوستت دارم"
«سالگرد ازدواجمون مبارک!»

آرزو می کنم عشق ما،
بلندتر از کوه ها،
وسیع تر از آسمان،
روشن تر از ماه،
و گرم تر از خورشید تابان باشد...


«سالگرد ازدواجمون مبارک مهربانم!»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر