۱۴۰۰ دی ۲۳, پنجشنبه

جملات ویژه تبریک روز زن

 

جملات ناب و احساسی برای روز زن

ﻣﯽ ﺗﺮﺳﻢ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺑﺪﺍﺭﻡ
ﮐﻪ ﺧﺪﺍ ﻫﻢ شک ﮐﻨﺪ
ﮐﻪ ﺁﻏﺎﺯِ ﻋﺸﻖ ﺍﺯ ﺁﺩﻡ ﻭ ﺣﻮﺍ ﺑﻮﺩﻩ ﯾﺎ ﺍﺯ ﻣﺎ !
“روز زن مبارک”

جملات مخصوص خانم عزیزم

ای زن ، ای الطاف دستِ حضرتِ پروردگار / ای تو بهتر از همه هستی ، به صد ره آشکار
خنده ات چون روشنایِ صبحِ هستی ، پر ضیا / خنده ات چون دامنِ عرش خدا ، مهدِ صفا
روزت مبارک

جمله های ناب برای روز زن

روزی که تو همسرم شدی
شادترین روز زندگیم بود
دوستت دارم آرام جانم
روزت مبارک همسر نازنینم

متن تبریک روز زن

جملات ویژه روز زن

پنجره را باز میکنم ،  طلوع را میبینم و غروب را فراموش میکنم . . .
از اینکه در قلبم هستی و عشق منی افتخار میکنم . . .
روزت مبارک

متن تبریک برای روز زن

در لبخند تو چیزی ست که با من سخن می گوید
چیزی در صدای تو که برای من آواز می خواند
چیزی درون چشمانت که به من می گوید
برای من عزیزترین هستی
روز زن مبارک

متن تبریک روز همسرم

آسمان آبی چشمان تو مال من است / تا زنم پر در میان آسمانت همسرم
هر زمان تا از تمام زندگی خسته شدم / عاشقم کردی به راه زندگانی همسرم
روزت مبارک ، دوستت دارم

متن کوتاه برای روز زن با مضامین دلنشین

لبخند تو به معنای واقعی زیباترین چیزی است که در تمام زندگی ام دیده ام 🙂
دوست دارم عشقم
روزت مبارک

متن تبریک روز زن

جمله های زیبای روز زن

پنهان نمیکنم ز شما ، دوست دارمت
اندازه خدا ، به خدا دوست دارمت
هرچه از زمین  و زمان خسته ام ولی
برون از تمام قید و بندها دوست دارمت
روزت مبارک

متن رمانتیک و احساسی برای روز زن

اتفاق هاےِ خوب
همیشہ مےاُفتَند
مثلِ مِهرِ ” تُو” ڪہ
بہ دِلَـــــ❤️ـــــم “اُفتاده”
مےبینے حَتّے “اُفتادڹ” هَم
فعلِ قَشنگیست !
وقتے پاےِ ” تُو” وَسَط باشَد … 😍
روز زن برای شما خانوم خوبم مبارک!

متن زیبای تبریک روز همسر

خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد
لبخند زیباى خداوند روزت مبارک !

جمله های پرمحتوا درباره روز زن

دوست داشتنت را پنهان کردم…!!
نه از دست تو …
از ترس روزگار …
روزگاری که همه ی دوست داشتنی هایم را
از من گرفت
“روزت مبارک”

جملات زیبای روز زن

لبخند تو به معنای واقعی زیباترین چیزی است که در تمام زندگی ام دیده ام :)
دوست دارم عشقم
روزت مبارک

جمله های زیبای تبریک روز زن

می دونی فرق روز پدر با روز مادر چیه ؟
روز مادر طلا فروشی ها شلوغ می شه
اما روز پدر جوراب فروشی ها ..
می دونی شباهشتون چیه ؟
پول هر دو از جیب بابا می ره

متن های زیبای احساسی برای خانم عزیزم

عشق چیزی است که من هر روز در لبخند تو می بینم
عشق چیزی است که با هر لمس تو احساس می کنم
عشق چیزی است که در هر کلمه ای که می گویی می شنوم
عشق چیزی است که ما هر روز در آن زندگی می کنیم

متن روز زن مبارک

زن نماد فروتنی، رحمت و تسکین برای تمام بشریت است
روز زن بر تمام زنان سرزمینم مبارک باد

متن انگلیسی تبریک روز زن

There is
Something in your smile which speaks to me
Something in your voice which sings to me
Something in your eyes which says to me
That you are the dearest to me
Happy Women’s Day

در لبخند تو چیزی ست که با من سخن می گوید
چیزی در صدای تو که برای من آواز می خواند
چیزی درون چشمانت که به من می گوید
برای من عزیزترین هستی
روز زن مبارک

جمله عاشقانه تبریک روز زن

روزی که تو همسرم شدی
شادترین روز زندگیم بود
دوستت دارم آرام جانم
روزت مبارک همسر نازنینم

متن جالب روز زن مبارک

زنــدِگـی زیبـاسـٺ
یَعنــی
دُرسـٺ از هَماݩ لَحظہ ای کِہ
تـــــ❤ــــو
تمـــام زنــدِگـی ام شُـدی

جمله عاشقانه تبریک روز همسر

تو یِجایی تو قَـ♥️ـلبَم داریـ
کِه هیچکَس نمی تونِه داشته باشِه
روز زن مبارک عشقم

متن زیبای عاشقانه روز زن

زمانی که به آسمون شب با هزاران ستاره نگاه می کنم
چشمای تو رو یادم می یاد
بخاطر اینکه اون ها مثل ستاره ها می درخشن
وقتی که به خورشید نگاه می کنم
یاد تو می افتم
چون تو روشنایی بخش زندگی من هستی
روز زن مبارک همسر خوبم

متن زیبای احساسی روز زن

تو لبخند می زنی و جهان من دگرگون می شود
چه موجود شگفت انگیزی هستی
روزت مبارک عشق من

جمله های زیبای عاشقانه تبریک روز زن برای همسر

زن ترکیبی از زیبایی و هوش است
روز زن مبارک خواهر عزیزم

منبع: تبریک روز زن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر