۱۳۹۸ مرداد ۱۹, شنبه

چگونه کره بادام زمینی خانگی درست کنیم؟ (طرز تهیه)



چه چیزی باعث شده که من بخواهم کره ی بادام زمینی را در خانه درست کنم؟ خب باید بگویم که من صبح ها از میل کردن کره بادام زمینی خانگی که بر روی نان تست مالیده شده باشد لذت می بردم و بهتر است بدانید که کره بادام زمینی خانگی بسیار بهتر از کره بادام زمینی خریداری شده از فروشگاه هاست.

کره بادام زمینی خانگی فوق العاده غلیظ و خامه ای است و طعم آن مانند بادام گرم و تازه بو داده شده است. حالا که تفاوت بین این دو کره را متوجه شدم ، دیگر دوست ندارم به فروشگاه مواد غذایی بروم و کره بادام زمینی آماده بخرم. علاوه بر این، من مقدار کمی دارچین، وانیل و شربت افرا نیز درون کره بادام زمینی خانگی ام می ریزم که طعم فوق العاده ای به آن می بخشند. پس چرا چنین چیز فوق العاده ای را درست نکنم. علاوه بر این من از شما هم دعوت می کنم تا این کار را در خانه انجام دهید و از طعم بی نظیر کره بادام زمینی خانگیتان لذت ببرید.

نکاتی در مورد درست کردن کره بادام زمینی خانگی

هنگام تهیه کره بادام زمینی، صبر مهم ترین چیز است. شاید در ابتدا این طور به نظر برسد که کل بادام هرگز به کره بادام زمینی خامه ای تبدیل نمی شوند ، اما این اتفاق به زودی خواهد افتاد پس بهتر است تسلیم نشوید. ترفند دیگر خرید بادام خام و بو دادن آنها در فر خودتان است. بادام گرم راحت تر خمیر می شود و طعم بادام تازه آن بسیار بیشتر از بادام بو داده شده ایست که می خرید. پخت بادام در فر فقط ۱۰ دقیقه طول می کشد و کاملا ارزش یک بار امتحان کردنش را دارد.
بادام بو داده شده دارای فواید و مواد مغذی همان بادام خام (پروتئین ، فیبر ، چربی سالم و ویتامین ها) است ، اگرچه مقدار ویتامین های آن اندکی کمتر هستند. البته به نظر من تفاوت موجود در طعم آنها کاملا ارزش یک بار امتحان کردنش را دارد.
در بادام "خامی" که از فروشگاه ها می خرید احتمالاً برای از بین بردن باکتری ها از گرما استفاده شده و حالا شما هم می توانید برای بو دادن آنها از گرمای فر استفاده کنید. تهیه کره بادام زمینی کار فوق العاده ساده ای است ، البته برای تهیه آن شما باید یک دستگاه غذاساز یا یک مخلوط کن داشته باشید و علاوه بر این ها به اندکی صبر هم نیاز دارید.
من کره بادام زمینی خودم را با استفاده از غذاساز و مخلوط کن خانگی ام تهیه می کنم و کاملا هم راضی هستم. البته شاید مخلوط کن چند دقیقه سریع تر کارها را انجام دهد ( از دستکش برای فشار دادن بادام به داخل پره ها استفاده کنید) ، اما من نمی توانم تفاوتی را در بافت یا طعم محصول نهایی پیدا کنم.
روش مورد علاقه من برای استفاده و لذت بردن از کره بادام زمینی چیست؟ من آن را بر روی نان تست سبوس دار می مالم و پس از آن روی آن را با انواع توت هایی که دوست دارم تزئین می کنم (انواع توت های تازه ، یخ زده یا مربای توت). علاوه بر این، شما می توانید کره بادام را بر روی نان های آماده ای مانند نان موز یا کلوچه پخش کنید. یا آن را با انواع اسموتی های خود مخلوط کرده و یا آن را درون ماست روزانه خود بریزید تا بتوانید پروتئین بیشتری را وارد بدن خود کنید.
این کره بادام زمینی تازه بو داده می تواند یک هدیه خانگی دوست داشتنی برای خودتان و عزیزانتان باشد. فقط کافی است یک روبان به دور شیشه کره بادام زمینیتان بپیچید تا آماده هدیه دادن شود. اگر از این دستور العمل خانگی خوشتان آمد سعی کنید رسپی های دیگر مرا هم امتحان نمایید. لطفا حتما برایم کامنت بگذارید و به من بگویید که تا چه حد از این دستورالعمل غذایی راضی بوده اید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر